МЕТОДИЧНА ПРОБЛЕМА:

"Формування готовності вчителя до інноваційної діяльності"

 


МЕТА МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ:

·    Впровадження інновацій в навчально-виховний процес;

 

·    Неперервне вдосконалення рівня педагогічної майстерності вчителів, їх компетентності в галузі навчального предмета та методиці його викладання;

 

· Збереження та розвиток творчого потенціалу всього колективу.



ЗАВДАННЯ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ:

1.  Організувати роботу педагогів над методичною проблемо «Формування готовності вчителя до інноваційної діяльності» .

2. Розвивати творчі здібності вчителів, зацікавленості сучасними науковими ідеями.

3.     Вивчати та впроваджувати в практику нові педагогічні технології.

4. Надавати конкретну допомогу в апробації та впровадженні інноваційних технологій та навчально-виховний процес.

5.     Стимулювати ініціативи і творчість членів педколективу.

6. Забезпечувати теоретичну, психологічну, методичну підтримку вчителів.

7.     Активно впроваджувати нові методики викладання з метою розвитку творчих здібностей учнів та підвищення їх пізнавального інтересу в процесі роботи над учнівськими проектами.

8.     Активізувати роботу вчителів над темами самоосвіти.

9.     Урізноманітнювати форми методичної роботи.

10.Підвищувати якості проведення навчальних занять на основі впровадження нових інформаційних технологій.

11.Продовжувати педагогічні експерименти щодо пошуку нових технологій, форм і методів навчання.

12. Виявляти, узагальнювати й поширювати позитивний педагогічний досвід творчо працюючих учителів. Аналізувати, апробовувати й упроваджувати нове методичне забезпечення освітнього процесу, впроваджувати нові форми, методи навчання, передовий педагогічний досвід.

13.Упроваджувати в навчальний процес навчально-методичних і дидактичних матеріалів і програмного забезпечення автоматизованих систем навчання, систем інформаційного забезпечення занять, інформаційно-бібліотечних систем.

14. Організовувати   роботу   з   обдарованими   дітьми   через   підготовку і проведення олімпіад з базових дисциплін.

15.Аналізувати стан викладання предметів і навчальних курсів, підготовку рекомендацій щодо проведення їх у відповідність до державних стандартів освіти.

16.Проводити системні методичні заходи, спрямовані на розвиток творчих можливостей педагогів.